Carholine

Åh jag som hade massa planer på vad jag skulle köpa så säger mamma nu att jag måste spara pengar till Spanien som jag åker till om typ 3 veckor. Härligt eller vad! Men ja kanske kan slå till med några köp endå, nu kommer jag verka som en härmapa hära men jag adore dom här sakerna så förlåt Mia också att jag tar bilderna från din blogg men jag verkligen älskar dom. Hoppas du kan förlåta mig, men ja dom köpen kan jag nog ha råd med om nu dom jeanstightsen ens finns kvar. Jaja man får väl hoppas och jag känner på mig att det kommer bli ännu mer köp. Men kan säkert fjäska till mig pengar i Spanien. Nu ska jag gå och fika med mamsen som har suttit och väntat i 10 min redan, så inget mer inlägg ikväll iallafall tror jag.

Så himla fina ljusa jeanstights, för dom jag köpte förut hade inget bra material alls.

Och en jätte fin midjekjol, skärpet är också superfint måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0