Cold as ice

Vad har alla planerat på sommarlovet? Själv så har jag lite planer än så länge och det är, Spanien i typ 1 och en halv vecka, sen Ebbas land i typ också 1 och en halv vecka (där finns det många snyggingar, if you know what i mean) Sen kommer jag och Ebba ha hennes hus för oss själva i en vecka, ja kan det bli mycket bättre. Så det har man ju just nu, men ska ju såklart vara med mina andra älsklingar, dom får säkert också plats i huset. Haha men ja kan knappt vänta till sommarn, jag längtar till värmen och alla härliga planer. Men nu sitter man fast i iskalla Sverige, får väl stå ut. Men nu ska jag gå och ta en dusch och fräscha upp mig, måste samla ihop pengar IGEN. Någon som vill skänka pengar så säg till.

Kommentarer
Postat av: ebba

kommer bli fett härligt! men säger bara ; my house, my rules. men du kan få va me och bestämma. hahah de kommer bli Bääästaa

2009-03-08 @ 14:20:06
URL: http://sundewall.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahah jadå :)

2009-03-08 @ 14:30:16
URL: http://successful.blogg.se/
Postat av: frida

älskar bilden på dig, den är jättefin :) !

2009-03-12 @ 20:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0