Don't forget about me

Sitter med brorsans data just nu, klarar inte av det hära. Har massa jag vill skriva men så känns det så onödigt att skriva något inlägg var tredje dag utan jag bestämde mig att vänta tills jag får datan tillbaka från lagningen men det är smärtsamt att inte kunna blogga och kolla på alla mina älsklingars bloggar. Tycker det är så kul, men nu får jag tvinga mig själv att hålla ut någon vecka till eller två. Men när jag ska börja blogga igen kanske jag kör på en helt ny eller så fortsätter jag på den här gamla godingen. Men ska äta nu sen blir det plugg ikväll har massa jag måste fixa i skolan och två prov! Sen om en vecka blir det La Spania!

Kommentarer
Postat av: vesna

Fina bilder, härlig blogg ...

En blogg i min smak !!!

2009-03-28 @ 23:14:10
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0