Godmorgon

Ja nu ligger jag bara i sängen och tittar på tv, ska nog gå ner strax och hämta frulle. Skulle gått på Mikaelas dansuppvisning idag, men jag kommer inte kunna det för min mormor och morfar kommer hit idag och ska äta middag här och massa. Dom kom nyligen hem från Thailand och dom har varit där i 4 veckor, guuud va härligt är allt jag har att säga. Gissa om jag var avundsjuk, men sen kommer jag få höra allt om det och bli ännu mer avundsjuk. Men jag ska faktiskt till Spanien två gånger nu här i år, en gång på påsklovet i 4 nätter tror jag att det var och sen två veckor på sommarlovet. Jag längtar, ska bli så härligt att komma bort från kalla Sverige. Jag tycker också att somrarna i Sverige också börjar bli kalla, inte kalla kalla men endå för några år sedan så var det 25 grader i vattnet på somrarna och den här sommaren var det bara 15 oftast. Men endå jag vill bara till Spanien redan nu och bli brun och massa, menmen man får väl hålla ut.
Jag längtar till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0