Hemma hos Ebba

Sitter hos Ebba nu, vi ska snart dra till Vällingby och sen får vi se vad som händer ikväll. Ebba ska ialla fall sova hos moi. Men som sagt så kommer jag inte kunna skriva, för datan är som den är. Så kommer inte kunna skriva när jag är hemma och det värker i hjärtat. Men kommer säkert skriva då och då. Och datan kommer säkert börja funka snart igen, förhoppningsvis men lånar kompisars datorer och skriver. Eller i skolan, men ja vad mer ska jag ta upp nu? Igår var jag också med Ebba ungefär hela dagen och vi chillade i spånga för jag hade inget busskort. Men nu har pappa fixat ett nytt, love you papi! Haha men nu ska jag fixa mig litegranna sen drar vi vidare, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0