I miss you

Godkväll, dom läsare jag nu har kvar som inte alls är många känns jätte tråkigt men ja jag skriver ju inte så vad kan jag förvänta mig? Haha,  men nu sitter jag här och är allmänt deprimerad men tänkte skriva lite om helgen istället nu när jag kan för har pappas data lite nu. Men i fredags så kom Vikkan till mig runt 10 och vi drog till Vällingby då och jag köpte en jätte fin midje kjol som jag kan lägga in bild på sen någon annan gång sen åt vi lite och sånt. Vi köpte också hårfärg till Vikkan men sen ångra hon sig med att köpa slingor och skulle byta den men hon mindes inte vart hon hade gjort av med kvittot så vi fick gå tillbaka till hemköp (haha ja vi köper hårfärg på hemköp, bara 50 spänn jao) men iallafall dära fick vi (jag) leta igenom alla papperskorgar och gissa om folk stirrade men vi hittade det tillslut som tur var. Men sen drog vi hem till mig och Vikkan fick vänta där medans jag gick tillbaka till skolan en sväng. Sen när jag kom hem så färga vi Vikkans hår och det blev super, vi fixa bara utväxten så ingen brutal skillnad precis. På kvällen så träffa vi Miccho i typ 5 min för han dissa oss sen menmen, sen skulle vi träffa Henri och hans kompisar men så blev det inte utan vi drog till spånga och träffa Alicia och Mikon istället och därifrån drog det iväg till Mikon, sen när vi kom hem tjocka vi oss lite bara och sen somna vi. Och igår var vi mest i stan och träffa Victoria ett tag också, sen på kvällen så skulle vi på fekke med Victoria och Hannah och gissa om det var pinsamt för det var samma personer och samma plats där jag tappa min piercing och ja skämde ut mig, men ingen brydde sig typ haha. Men det var inget speciellt där så vi hängde med några och åkte till tc och var där ett tag sen försvann alla så jag och Vikkan drog också hem. Sen idag har jag inte gjort så mycket köpt godis och pluggat hihi. Har prov imorn och jag kommer suga känns det som, sen ska jag visst till rikstan, men inte med min klass utan med en annan så jag kommer vara helt mobbad. Jag vill verkligen inte men jag är i Spanien när min klass ska dit så måste gå med en annan-.- Jag är jätte sur för det, men jag kan säkert få va i en grupp med lärarna hihi. Oj ett långt inlägg men whatever, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0