I'll be back

Förlåt att det inte blir någon uppdatering, men jag har som sagt ingen data nu. Och jag känner helt enkelt att jag kommer börja skriva när jag får tillbaka min dator från lagningen, men det är inte förrens 2-3 veckor! Sjukt jobbigt, saknar att blogga, men nu när jag endå inte kan lägga in bilder eller något så känns det bara tråkigt och jag klarar inte av att känna att min blogg är tråkig och massa. Tycker själv det är roligare med bilder och sånt, men jag lovar att när datan är tillbaka så kommer blogga flyga igång bättre än någonsin! Men tror inte så många fortfarande kollar in min blogg när jag inte ens har skrivit på jag vet inte hur länge, men nu vet ni och jag längtar tills jag får tillbaka min dator. Men nu ska jag knarka halstabletter för har jätte ont i halsen. Är sjukling dåra, men hoppas alla andra har det bra denna fredagkväll själv får man ta det lugnt och kolla på filmer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0