I'm strong, most of the time..

Jag kan ju lika gärna passa på att skriva nått inlägg nu när jag endå har en dator. Ja först så imorse så skulle jag träffa Ebba tidigt, men hade lite problem med föräldrarna så tog sin tid att bli klar. Och för att vi skulle träffas ganska tidigt så skulle vi sminka oss efter vi hade träffats. Men jag kom försent och det snöade så mycket att vi inte orka sminka oss. Så istället gick vi osminkade idag. Ska fan va det imorn med det är verkligen skönt och man sparar massa tid. Men sen var det ganska segt i skolan, somnade runt 9 igår men var endå trött idag. Aja efter så åkte jag, Mia, Sara och Ebba till vällingby och köpte godis. Sen åkte jag hem ganska tidigt orkade inte va kvar och förstod att Sara och Ebba skulle säkert röka och då skulle jag ha svårt att säga nej. Men sen kom jag hem och sen dess har jag inte gjort särskilt mycket men nu ska jag slå in pappas present sen blir det bara mys framför tvn ikväll har jag planerat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor du i en villa,elr radhus??

<33

2009-03-30 @ 16:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0