sista inlägget...

...för ikväll, kommer inte skriva mer nu för jag ska nog stänga ner datan nu och städa rummet. Och sedan är det nog dags att sova känner jag. Ska nog sova hela dagen imorn, för jag känner mig helt död och orkar verkligen inte göra någonting. Haha okej kom på att det kan låta lite smått roligt när jag precis har sagt att jag ska städa rummet men det känns som jag börjar bli sjuk eller något. Och det kanske dock är för att jag har gått runt med mina ballerina skor hela vintern. Haha men det är dom enda jag kan ha nu efter mina föräldrar slängde mina älskade uggs, jag har aldrig trivts mer i några andra skor än dom. Så nej det fick bli ballerina då hela vintern istället. Men ialla fall, jag är helt ensam hemma så det är väl ganska skönt endå men lite läskigt. Ja men nu ska jag städa, jag får panik när det ser ut som det gör just nu! Hittar knappt till sängen känns det som, GAAAH! Men skriver nog imorn när jag har tid och inte sover, hihi nattinatti.

Ser ut som jag jätte konstig näsa :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0