That's just me

Jo nu sitter jag och Ebba hemma hos mig, vi ska snart äta någon lyxig middag som papsen har fixat. Om det nu inte skiter sig och det blir pizza som finns på pizzerian mittemot mitt hus. Det är ju endå lyx, men senare ska vi dra ut och meet some people tror jag. Får se hur det blir med den saken, annars åker vi bara hem och myser istället. Jag är en liten dubbel person av mig, ena sidan vill festa hela tiden och bara ut och göra saker och en annan liten halva vill bara mysa och ta det lugnt. Men jag är alltid speedad kanske bara trött nu, hihi. Imorn får vi se vad som händer har förslag men känner för att sova ut endå. Men helgen kommer nog bli skön, ska ta det lugnt och sådära. Ja vad mer, hmm.. jo juste det är inte min data jag skriver från nu så det kanske fortfarande inte blir så många inlägg och förhoppningsvis slår inte min brorsa mig när han ser att jag har varit inne på hans data. Men nu ska vi snart äta så hinner inte skriva mer, miss me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0