Fredag och smått lördag

Åh datorn är fortfarande helt trög och hackar massa så tar en timme att ens starta den och allt. Så jag klarar inte av det men som tur är så får jag låna min brorsas. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, fast ska ut ett tag och träffa Ebba. Igår så va det helt sjukt kan jag säga. Roligaste kvällen på länge, jag och Ebba var med Björn (Björne som jag kallar han) och Nico. Och ja tänker inte ta alla detaljer men det var sjukt roligt endå. Sen vakna jag runt halv 1 imorse och då hade Ebba typ vart vaken i en timme så prata jag lite med Fanny och vi åkte och träffa henne i Vällingby. Där träffa vi också Vikkan och hennes två kompisar lite snabbt. Sen behövde Ebba åka för hon skulle på middag så jag och Fanny stanna och fikade och det visade sig att jag har bara 260 eller något kvar på kortet. Gaaaaah jag får damp, pengarna bara försvinner känns det som. Så nu kan jag inte köpa byxorna imorn som jag och Fanny tänkte köpa. Kan det bli värre, nej det kan ju inte det. FAN, måste avreagera mig lite. Men Vikkan kanske ska köpa ett par jeans av mig, jag vet faktiskt inte riktigt och Fanny kanske ska köpa min adidas men det blir någon gång i framtiden så. Men då samlar jag typ ihop en tusing, det behövs verkligen känner jag. Menmen ska hämta lite candy tror jag, puss.


Kommentarer
Postat av: ebba

så sant, bästa på länge <3

2009-03-08 @ 17:34:22
URL: http://sundewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0