Hellyäääh

Jag är hemma just nu och håller på och pluggar för imorn har jag tre förhör i skolan, sjukt jobbigt tycker jag för dom flesta har bara ett. Men jag har i både spanska, SO och musik. Men det värsta är nog att jag inte alls kan mycket av något av dom olika förhören så det känns jobbigt. Men jag kommer inte heller kunna plugga ikväll för pappa fyller år, den gamla gubben alltså, därför ska vi ha en liten familjekväll och fira han idag bara familjen sen imorn kommer några släktingar också. Men i helgen ska Vikkan sova hos mig så vi kommer dra ut sen på fredagen efter middagen och så ska vi på partay med Mia, Madde och Jennifer tror jag att det var. Ska bli så kul så, men det är fortfarande sjukt jobbigt med datan så kommer nog inte skriva mer ikväll. Men ialla fall grattis till papsen och min lilla Viktoria som har namnsdag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0