Caroline Leideborg

Nej nu ska jag ta en dusch, är allmänt sur IGEN nu efter jag har pratat med Vikkan. Men imorn ska jag nog färga håret, TILLBAKA! Klarar inte av att va en rödtott, så imorn blir det färgning som gäller. Synd bara att jag har redan gjort av med 300 på färg menmen. Man måste ju experimentera med håret, jag tycker det är roligt ialla fall och jag har så svårt att bestämma mig också. Men nu har jag bestämt mig hur det ska vara och det blir så bra så. Har rensat ut garderoben som jag har skrivit massa om och jag hitta massa saker som jag hade helt glömt bort att jag hade. Det kommer bli perfekt i sommar. Eller hur?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska ha ljusbrunt/mörkblont!

2009-03-01 @ 22:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0