My day

Sådära nu kan jag skriva i bloggen igen, har precis ätit middag och så. Idag så har jag varit i skolan, och sen var jag med Ebba och hennes pojkvän efter det så träffa jag Miccho och var med han ett tag. Ja har inte gjort så mycket mer än det, hade spanska och engelska i skolan idag och jag gick på det. Jag och Mia hade så himla roligt på engelskan för man skulle vara grupper och sen fick man välja en roll och det fanns 5 st. Sen skulle man leva in sig i att man va på en luftballong och att den började sjunka för det var för mycket vikt på så man behövde offra någon. Sen va jag någon vetenskapsman och Mia va en doktor och det är ju viktigt sen va det tre andra som var en översättare, sjuksyster som hade åkt runt i typ olika länder och hjälpt folk i 20 år eller något, och en kamera man. Och sen skulle vi komma på ett tal varför vi inte skulle offras och han som va kamera mannen kom inte på nått så Mia bah men vi behöver ingen kamera man som i King Kong eller vad det nu va, men vi skratta och skratta hela kpt och sa massa saker. Roligare kp har jag nog inte varit på. Kanske låter helt konstigt men det var riktigt kul. Sen har jag pratat med Vikkan i tele också det var ju ett tag sen, hade mycket att talk about. Men det är hemligt , hihi.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skolkar du, mia, sara, fanny och ebba ofta?

2009-03-03 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0