Strikes it again

Sesådära nu är man hemma igen. Blev en liten utgång bara, imorn ska jag bara sova hela dagen. Kanske ska följa med Fanny och fixa lite arbete, men annars blir det att sova. Skola sen igen och då har jag en del att redovisa också. Är väldigt glad att jag inte fick IG på SO provet vi hade före lovet, men vet inte än så länge vad jag fick på det. Man hoppas ju endå på något riktigt bra betyg. Juste jag ska fixa om lite i rummet också, för jag fick aldrig någon ny jacka för hade svårt att bestämma mig för vilken och sen så nu är ju snart vintern slut så väntar tills nästa för då kanske jag vet vilken jag vill ha. Men istället för jacka som var en julklapp så får jag typ en plasma tv istället för det var det jag och min brorsa fick välja mellan. Så ska kanske få det och sen ska jag ta bort min smink bord och istället ha en stor spegel, känns härligt att ändra lite i rummet så jag slipper skämmas lite mindre :) 
Kommer nog inte bli några nya bilder i bloggen på ett tag heller för kan inte ladda in nya, men jag kan lägga in några bilder från bowlingen i tisdags tror jag det var.
 
We love the shoes!
 
Bowlingklot?
 
Sarisen
 
Jag...
 
Haha Fanny gör någonting
 
Och Gurra dansar eller något
 
Fanny, jag och Gurra

Fanny ramla TVÅ gånger, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0