16:50

Förlåt för dålig uppdatering har varit upptagen och inte haft tid. Men imorse så vaknade jag och vikkan vid typ 9 av att ebba ringde mig, skulle egentligen varit i skolan halv 9. Men jag kom till skolan runt halv 12 och vikkan åkte till västra skogen och träffade angelica, för dom hade studiedag idag.. Men har haft massor i skolan, omprov och kurs ja stressigt. Jag ska redovisa massa i skolan den här veckan har jag bestämt och jag har prov på fredag i spanskan som beslutar om jag får ig eller g i spanska. Jadu vad ska man säga blir nog ig i spanskan den här terminen, men nu är jag så trött så jag dör så ska försöka komma in på min skolsida och plugga annars får jag försöka på ett annat sätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0