.

Jag och Vikkan har spenderat ungefär hela dagen med att färga vårat hår. Jag är faktiskt ganska nöjd men vill ha blondare slingor än vad det är just nu för det sjunker typ in. Men jag sitter med andra packetet slingor i håret nu så får väl se hur resultatet blir. Jag kan lägga in en bild sen på mitt och Vikkans hår, vi har gjort likadant så. Vi ska äta snart sen ska vi åka och sola och köpa godis om det inte är stängt. Ja så blir våran söndag fast jag har skola imorn och Vikkan har studiedag så avundsjuk.. vill också kunna vara ledig en dag till och ta det lugnt är ganska sliten efter helgen.. Men nu tror jag nog att jag ska kolla hur mitt hår är.
Juste försökte färga löshåret men det blev vinrött/lila/rosa, helt sjukt så ska köpa nytt till nästa månad.


Köpte ett vaseline idag också det är jätte bra mot torra läppar lärde Vikkan mig hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0