I'm rich baby

Jag vaknade för typ exakt 50 minuter sen och jag håller på och gör mig iordning för jag ska möta Vikkan och så ska vi shoppa som fan. Vi skulle först mötas i stan men vi tycker det är så jobbigt att vara där när man ska shoppa för det ska alltid vara överfullt och massa så vi shoppar i vällingby istället.. Haha men det har ju blivit jätte bra där. Jag hade bara 700 men så fick jag 1000 av mamma och pappa. Hihi så snälla men alla pengar kommer vara slut i slutet av dagen kan jag lova. Men pappa tvingar mig att ha med mig kvitto hem på allt, av en del orsaker. Men sen ikväll får vi se vad vi gör, antingen drar vi ut men får se måste färga håret också. Men nu ska jag äta frulle sen fixa klart mig men för mig tar det 7 minuter till spånga så jag kan nog ta det lugnt för Vikkan är nog inte där förrän 1-2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0