Lördag.

Oj det blev ingen updatering igår kväll, men det var så sjukt stressigt hela dagen så hade svårt att fixa det. Men nu är jag och Vikkan helt nyduschade och ska snart dra och sola och efter det färga håret. Men helgen kan man bara beskriva som onyktert.. men min mamma har precis åkt till Hong kong och kommer hem om en vecka men hon fyller år imorn så vi firade henne igår och vi gick som sagt på Mias dansuppvisning och ja massa mer. Men igår kväll var vi med Angelica och Issa och vi var i sumpan, tc och ja lite sådär. Men det värsta var när Vikkan lämnade mig i sumpan och drog till rissne för att träffa Henri och hon hade min mobil med sig så jag träffade en 19-åring som jag tyckte var snäll först men ja vi kan helt enkelt säga att han inte behandla mig så bra och det gjorde inte Henri mot Vikkan heller. Men efter cirka 40 min så kom Vikkan och hon hjälpte mig komma bort från 19-åringen och så. Och Angelica och Issa hade redan dragit då. När vi kom hem så åt vi chips och drack pepsi (som vanligt) Men ja det har väl inte hänt mycket mer förutom det. Nu ska jag fixa mig sen ska vi åka och sola, och jag vet att det är dåligt att göra det för ofta men man vill ju bli brun eller hur? Men jag skriver när vi kommer hem igen för jag vet att det har varit dålig uppdatering men har inte hunnit med det nu i helgen, pussen.

Bilder från igår :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0