You broke me

Oj det här blir något av det sista inlägget på den här bloggen för snart kommer den nya och då kommer jag nog bara skriva på den. Men nu är det bara att vänta tills mia är klar med den, hihi jag kan knappt vänta. Hon kommer göra den helt crazy för det är ju så vi är. Juste lilla vikkan kom ju inte hem idag även fast hon har skola imorn så kanske kommer träffa henne imorn på dagen och sen ska jag vara med ebba. Just nu sover vikkan hos jonathan så får se när jag träffar henne och hur det blir. Men annars så MÅSTE jag komma i tid imorn känner jag, brukar inte alltid komma försent men man kommer ju kanske ibland 10-15-20 min försent kan ju hända. Haha men nu ska jag gå och fika med pappa och idag fyller min mamma år och hon är i kina :'( Stackarn som inte ens får vara hemma på sin födelsedag, men hon ska få massa kramar när hon kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0