-

Veckans planer av det som är kvar:

* onsdag: skola.. sen efter ska jag och ebba baka till insamling av pengar till våran skolbal. Haha vår skola har tyvärr inte råd med ett skit så vi elever får samla in pengar!
* torsdag: skola.. ofc! Hmm nu är jag inte riktigt säker om det händer något men antingen blir det en tråkig torsdag eller så hittar jag på något efter skolan.
* fredag: skola.. och sen blir det något med flicksen och säkert någon fest till kvällen mer vet jag inte.
* lördag: får väl se vad jag hittar på under dagen men till kvällen ska vi fira alicia som fyllt 16 för ett tag sen, kommer bli super kul!
* söndag: alltså är det bara jag som är skitseg på söndagar och aldrig orkar göra något då förutom att bara sova hela dagen?

Ja intressant, aight? Men nu ska jag äta något.. som vanligt. Nej måste tillbaka till gymmet det var väldigt länge sen pågrund av att jag varit sjuk i cirka en månad! Känner knappt igen mina lår längre, dom växer mer och mer på bredden can't take it!

 
Förut var dom smala och fasta, nu börjar dom röra sig mot att bli som dom röda strecken och vi ska inte börja prata om mitt bigass. I'm a freak..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0