Julklappar is the shit

Jag har faktiskt en del riktigt bra idér till julklappar, jag brukar oftast köpa några fina ljus och någon prydnads sak att ha dom på till mormor, morfar, mamma och pappa. Men i år så ska jag köpa en riktigt fin ram och lägga in en jätte fin familjebild vi har hemma när jag va en liten bebis och ge till mamma och pappa och kanske något till det. Och till mormor och morfar så kommer det säkert bli något kul på lagerhouse där jag köper typ alltid presenter för finns så bra saker där haha. Och till broder får det typ bli trisslotter och godis eller något, han kommer säkert inte köpa till mig men whatever. Behöver bara köpa lite julklappar i år för firar inte med hela släkten nu som jag gör varannat år, sen ska jag och flickvännerna inte köpa till varandra för att spara pengar och lägga på oss själva men jag och ebba har en lite konstig idé men det är och förblir hemligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0