Måndag

Nämen hejsan, sen uppdatering här. Men kom nyss hem från vällingby med ebba, vi träffade också några av boysen. Dock blev det ett pinsamt hejdå när jag skulle driva att knuffa kevin ner från bänken så råkade jag göra det och han blev jävligt sur, haha I'm so sorry! Jag skämdes där, menmen hoppas han kan förlåta mig. Sen gick jag och ebba och hade vårat dirty talk som vi alltid har och träffade bland annat på marcus och hans kompis lite snabbt. Nu ikväll blir det väl plugg har en del att fixa, hatar skolan när man blir så stressad över allt. Men ja, lite av min dag dåra. Jag börjar bli dålig på att ta bilder, ska skärpa mig tills dess från stå ut med gamla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0