Nya inköp från helgen

Var och shoppade med mamma i lördags och hon köpte lite kläder till mig och vi mötte mormor och morfar och fikade på waynes. Så mysigt, vi var på det nya shoppingcentrumet i sollentuna. Riktigt fint! Men nu ska jag sluta babbla på så får ni se vad jag köpte!


En gråtröja med en text på, kanske inget speciellt sådär men den satt endå väldigt bra och var riktigt skön!

Ett midjeskärp med en rosett med nitar på, me like!
 
En fin kofta!
 
Tights, behövs verkligen.
 
En varm tröja, inte världens finaste eller så men riktigt skönt att ha nu till vintern.
 
En spetströja, har tänkt köpa det jätte länge men aldrig gjort det. Men bättre sent än aldrig.
 
Och mina älsklingar, love dom här tightsen!

Sen köpte jag en sak till kom jag på nu, menmen orkar inte ta en bild nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0