Guess what

Jag ska gå på audition på onsdag, hon som har regisserat bland annat patrik 1,5 kommer till vår skola. Och då kan man gå på audition och hon kollar på en så har man en chans för en roll. Och klart man måste ta chansen, jag tror inte jag får nån roll men det är endå kul att gå på audition då har dom ju endå en ifall att det kommer någonting senare. Hoppas det går bra för mig, wish me luck!

Har nog en liten skådespelare i mig, jag och fanny hittar ju alltid på massa att klä ut oss till och gå runt och spela. Har till och med gått runt i spånga med en stor gravid mage, haha träffade faktiskt en gubbe som fråga vilken månad vi va i. Men favoritrollen är ju killar, vi är ju bara bäst på det!


Kommentarer
Postat av: fanny

haha gumman, gravida i unga år och blatte killar är våran grej det!

älskar dig <3

2010-04-21 @ 18:51:01
Postat av: Caroline

Haha ja klart! love u too <3

2010-04-21 @ 20:15:39
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0