Helgen

Har inte haft tid att skriva nu i helgen, har inte heller orkat sätta på datan och så på kvällarna för jag har varit helt slut den här helgen. Menmen en helt amazing sak är att jag har kommit upp sjukt tidigt idag tillexempel vakna jag halv 9 och gick upp och va pigg. Gosh inte likt mig, samma sak igår fast då tvinga jag mig själv att somna om ett tag för jag ville sova ut. Men ja kanske är det här vädret som gör mig pigg. Anyway i fredags så va jag med sara efter skolan och vi drog till vällingby (som vanligt) och tittade på kläder och jag hittade två plagg jag bara måste ha men ska köpa ena kjolen när sara har pengar för hon vill också ha den och sen ett till plagg men det fanns bara stora storlekar så ska vänta tills det kommer mindre är endå till sommaren så har inte så jätte bråttom än för är inte så super varmt ute än. Sen på kvällen va både jag och sara sega så vi bestämde oss för att dra hem till mig och äta för mina päron va inte hemma så vi hade en myskväll hos mig med chips och gott och tittade på film. Fast dock va min brorsa också hemma med några killkompisar och så som störde lite men man får ju stå ut om man har en storebror. Så det va våran spännande fredag sen på lördagen träffa jag sara ganska sent och vi åt middag ute och sen träffa vi kim och fredrik lite snabbt och dom ville att vi skulle med till kanan och ha en chillkväll. Och vi hade inga speciella planer då så klart man hänkar än att bara sitta hemma och ruttna, sen så fixade vi oss och drog till råcksta och mötte upp dom igen så skjutsade kim mig och sara på moppen så jag höll på att ramla av not funny. Sen så grillade vi, boysen hade med sig öl till oss alla och jag och sara satt och myste med filt och så. Det va en riktig mysig kväll fast sen förstördes det med att det började spöregna så vi drog hem då och hela jag stank brandrök, och michel hade bjudit in mig på fest men kände inte för att dra dit helt blöt och luktar brandrök så stannade hemma resten av kvällen men behövde en lugn kväll efter en hemsk vecka i skolan. Men hoppas att jag kan ta igen det veckan som kommer nu, nu ska jag kolla på film för har städat upp rummet så det är jag värd. Men lägger upp bilder och sånt senare nu håller jag bara tummarna på att jag inte blir sjuk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0