Måndag

Idag va första dagen på veckan, kändes faktiskt inte så farligt har äntligen fått energi! Fick en del gjort i skolan och ska vara med på skolans showkurs. Haha kommer nog skämma ut mig ordentligt men funderar på att ta en liten sup innan så kommer det nog inte vara lika jobbigt. Haha nej ska sluta tänka på det nu men vad gör man inte för betyget.. Efter skolan fikade jag med fanny, vi satt i solen utanför spånga cafe och pratade. Fan va varmt det va, ska försöka ligga ute i solen så mycket som möjligt så man blir brun utan solarium. Sen drog jag till gymmet och nu är jag helt slut i kroppen efter ett hårt pass. Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och baka äppelpaj, mums..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0