Sickolina

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har blivit sjuk. Eller mina halsmandlar har svullnat upp så mycket så dom täcker hela halsen så har lite svårt att andas och så. Jobbigt, men i lördags var jag och en del folk hos ekman men jag glömde min kamera där så bilder får komma senare när jag får tillbaka kameran eftersom att jag är sjuk nu också. Men jag har äntligen valt min balklänning och vet exakt vad som behövs till för att det ska bli perfekt! Ville inte ha en för mycket "balklänning" klänning som jag bara använder en gång så valde en söt som jag kan ha mycket i sommar också. Men en viktig del är halsbandet och jag vet hur jag vill att det ska vara nu och har sett det på dollys blogg måste bara få tag i det! Men ja bättre uppdatering blir det när jag är frisk igen och har fått tag i kameran och så. Nu ska jag kolla på film och äta frulle, har ingen ork för att plugga just nu men kanske kan få något gjort idag. Min broder är också sjuk nu så måste stå ut med han hela dagen, wish me luck. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0