Leidan junior

Det är 20 plus i solen nu, hur härligt är inte det! Jag har längtat alla dom här månaderna med höst och vinter efter värme och sol. Men nu minns jag knappt vintern, idag gick jag, sara, mia och ebba och åt ute på lunchen och kunde till och med sitta i linne tills det började blåsa som fan dock. Hade mina höga klackar men det förstör att det är fullt med grus lite här och var så det är jobbigt att gå på det men förutom blåsten och gruset så va det en riktigt härlig dag med sol och värme som det har varit den här veckan. Får hoppas det håller i sig till helgen för jag och sara har snackat om att man vill ju kunna sitta ute nu på några klippor vid en sjö och grilla och så med vänner. Det är ju riktigt härligt fast lite mer på sommaren. Ikväll ska jag ägna mig åt att plugga lite ekonomi och sen blir det min käre vän Tv. Så rolig onsdag verkligen, skolveckor är verkligen höjdpunkten på året.
Nu har iallafall mamma bokat tid hos frissan blir inte förräns i maj, vill man ha en bra så får man ta att det är lite fullbokat. Can't wait, har en sån dag att jag känner mig så himla ful och rutten så behöver en förändring även om jag får vänta ett tag. Plus så fick jag lite cash av mamsen som hon är skyldig mig så lite bättre mår man. Nu är det biggest loser ser jag allt, funderar på att joina..

Bild på mig och sara på fest i lördags najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0