All the crazy shit I did tonight

Nu har jag äntligen fått matte nationella gjort, skönt! Även fast det inte känns så bra men hoppas på ett g. Jag har ärvt mammas sida på att vara dålig på matte. Men iallafall angående gårdagen, jag va med sara under dagen efter skolan i vällingby och sara köpte lite kläder och så. Sen mötte jag upp vikkan när sara solade, va så länge sen jag träffade henne så det va kul fast lite misslyckat när vi sprang mot varandra mitt i vällingby när vi möttes så ramlade vi.. Sen drog vi hem till mig och gjorde egna hemmagjorda hamburgare, första gången och det blev lyckat faktiskt. Sen drog vi till vällingby och mötta sara och sedan vidare till bromma plan och träffade daniella och ella. Vi åkte runt lite och letade fest för våran som vi skulle på blev inställd sen slutade det med att efter vi hade varit i stan och träffat några så åkte vi till hässelby på chilllkrök. Men sen så va det några dryga människor där som ville ha ut folk så dom sa att dom skulle dra vidare fast dom sa bara det för att dom ville ha ut oss men jaja vi snodde dricka och ciggarrer av dom haha! Sen drog vi till odenplan för vikkan skulle träffa jonathan och prata med michel och så. Sen efter det drog vi hem till var för sig och helt chockad blev jag att jag hann hem till 1 så som vi hade åkt runt och varit hela kvällen. Och jag hade mina super höga klackisar medan dom andra hade låga så det va svårt att hålla tempot med dom när vi va tvugna att springa till tuben. Men det var endå en rolig kväll även fast vi åkte runt en del.

Pics från igår.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0