Update

Oj bloggen har blivit lite bortglömd nu på lovet. Men kan göra en snabb lite sammanfattning om lovet nu för måste hoppa in i duschen strax för ska iväg sen om ett litet tag. Men i fredags så drog jag, sara och fanny till charlie där va det chillkrök. Sen skulle vi vidare på en fest men så ringde pappa och va jobbig så behövde dra hem till 12-halv 1 så hann inte följa med till festen då. Sen på lördagen så drog jag och familjen till mormor och morfar där alla kusiner och mostrar var. Det va trevligt men jag hade läskig pms dag då, så gick och la mig jätte tidigt för var nära på att slå mina småkusiner för dom sprang runt och skrek och höll på med pruttkuddar. Brukar vara van men den dagen så nej.. Sen åkte vi hem på söndagen och så kom sara hem till mig så drog vi ut och träffade fredrik och kim. Sen så drog vi och träffade aleks och jakob. Sen igår så va jag med ebba och fikade och så, sen mötte jag upp sara och senare mia och vi snackade och åt glass på donken för vi hade inte träffats på så länge. Sen drog hon vidare till sin pojkvän och jag och sara drack oss fulla och träffade på vällingby killarna och sen så kom aleks, kim och karre och jag har lite minnesluckor från igår. Illa menmen nu ska jag skynda och göra mig klar, har riktigt bråttom!
Bilder från fredags kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0