8 april

Oupsie no time for computer. Igår så kom sara hem till mig på dagen och sen drog vi en snabbis till vällingby sen mötte vi upp ebba och sen drog vi till hässelby för att vänta på ramin men han kom aldrig. Jaja orkar inte med han om han ska vara sån, sen käkade jag och ebba och så drog jag, sara, ebba och danni till åkeshov på utekrök men det var väldiiigt segt så vi stannade inte så länge. Så jag och ebba drog till råcksta och träffade fredrik och kim istället, ganska seg kväll än vad vi hade tänkt men höjdpunkten va när vi gungade med fredrik och kim och dom gjorde fart på mig och ebba såklart!

Nu ska jag städa rummet och så sen iväg och träffa sara, kvällens planer får ni veta sen när jag sitter vid datan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0