Valborg

Idag är det valborg, så ska dra ut och hitta på lite. Vädret suger dock och det är typ nothing inomhus så kör i badbergen där massa folk ska vara. Kanske ska möta vikkan, lino och tess innan jag ska träffa mia. Men får se annars så drar jag och mia till badbergen runt 9 tror jag. Men det kommer nog bli en rolig kväll men om det börjar regna som det säkert kommer så blir jag galen. Just idag när jag kommer ut på första gången efter nästan en vecka. Menmen bara skönt att komma ut överhuvudtaget, snart kommer några gäster hit så ska göra mig klar och sen blir det att komma ut äntligen. Okej inlägget suger menmen jag skrev endå och nu ska jag titta på family guy. Hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0