Barcelona

Här haft en slappar dag fast det har inte varit särskilt kul, hade lite planerat inför kvällen men det blev lite inställt så fick vara hemma som planerat. Sara, mikaela och mamma har iallafall underhållt mig i telefon haha nej men imorn blir det riktiga tag. Då kommer bland annat vikkan till mig så ska vi tjejer hitta på något riktigt skoj, det var ett tag sen, och känner att jag behöver det. Just nu känner jag mig bara lite ensam för att jag är ensam hemma så lite förståeligt, men har tvingat storebror att sova hemma så att inga monster kan äta upp mig. Men nu ska jag dricka hallonsoda och titta på alla komediserie avsnitten på 3an och sen blir det sovdags så jag har mycket energi imorn!

Lite bilder från min kamera från barcelona, lägger in dom från föräldrarnas kamera någon annan gång.

The beach



Han i vänstra hörnet är en riktig liten pudding, tyvärr var det lite svårt att ragga när föräldrarna var med..

The usual sangria!

Vid hamnen första dagen

Pappa lekte fotograf och jag modell, har tusen bilder på mig själv härifrån..

Me and momie

Ja det var dom bilderna, inte särskilt många eller från olika tillfällen men bättre än inget och fler kommer någongång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0