First days

Har inte skrivit, hmm är det för att lusten är borta. Tror att det kan va så faktiskt tyvärr, men jag ska komma på en lösning till detta. Har också lust att byta blogg och så, den här är så gammal och behöver börja om nu när jag börjat på gymnasiet också right. Men nu har jag gått 3 dagar i bromma och det känns bra, det va lite stelt i klassen dom två första dagarna men det börjar släppa nu, thank god! Lärarna verkar än så länge jätte bra och trevliga och schemat är också bra. Så ja 3 år kommer nog gå bra, men det var väl typ det om skolan än så länge. Men nu ska jag fixa lite annat, och sen är det måndagsfilm och jag vill sova. Så det blir väl den lilla och tråkiga uppdateringen.


Kommentarer
Postat av: Annie

Har du slutat blogga?

2010-09-02 @ 17:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0