Måndag

Tog en chilldag idag för känner mig bara allmänt slut. I helgen så har jag varit med sara, vikkan och mia. På fredagen så kom alla hem till mig och vi satt och pratade och drack lite hemma hos mig och sen bestämde vi oss för att bjuda över en del kompisar så det blev trevligt för fick träffa en del som vi inte har träffat på länge. Sen på lördagen så åt vi frulle innan mia och vikkan drog för att dom hade lite att göra, medan jag och sara tog det lugnt hos mig och så. Sen så fixade vi oss och möttes i vällingby och drog på fest i ängby. Trevlig helg med flickorna, det behövdes. Men idag har jag inte orkat göra något alls och jag fick brev om gymnasiet och då känns det ännu mer verkligare att jag börjar nästa torsdag och jag får panik. Så ska äta massa glass och sörja, även fast det ska bli spännande med en ny skola och allt så är jag fortfarande så nervös och vill ha mer lov! Får se vad som händer i veckan, ebba kanske kommer hem i veckan så kanske träffar henne då eller åker till sara eller träffar vikkan och mia eller så. Får se men som sagt ikväll blir det glass och tv mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0