När går man från classy till trashy?

Ibland skulle jag vilja vara kille.. dom kan göra lite hur dom vill och få en klapp på axeln, vi tjejer får pinsamma rykten och utskällningar. Kommer så väl ihåg när jag va på fest hos en kille joel för ett tag sen, och en kille och en tjej låg på nedervåningen och hade sex. WOW I know!!!!! Men iallafall och alla smög ner på dom och höll på och snacka hur trashy tjejen var men inget om killen, why!? Och sen när dom kom upp så fick tjejen utskällning av hennes vänner och alla stod och skratta åt henne och alla ignorera henne, medans när jag tittade åt killens håll så stod alla killar i en ring och high fiveade killen som hade haft sex med tjejen och gratulerade honom och massa. Jag vet, det är typiskt hur det är. Fast jag hade liksom hellre garvat med mina kompisar och så om jag va henne och inte fått en utskällning, vilket jag inte heller fått när jag varit i den sitsen. Varför är det lugnt för killar att ligga runt och få värsta medaljen medan tjejer blir äckliga horor som ingen tillslut kommer vilja ha något med att göra. Det är tyvärr så det funkar och alltid har gjort, den enda kvinnan som man inte tänker hora om eller som har ett sånt rykte som en tjej här som haft sex med 10 personer är Samantha Jones. Iallafall inte enligt mig och ja hon är inte en riktig person men damn vad skön hon är. När ska detta med horgrejen försvinna från oss tjejer, bara för man har sex med en kille så är man trashy men om man inte har det så är man tråkig och nunna. Vad ska man göra, visst såna som bara har sex med sin pojkvän får ju inga rykten men såna som jag som väljer att inte ha pojkvän då. Och det är ju inte bara sexämnet killar kommer undan med mer, jag har växt upp med en storebror så jag har ju allt märkt hur vi särbehandlas på vissa punkter.
Men jag menar om jag vill vara fucking Samantha Jones så ska jag få vara fucking Samantha Jones. Det ska vara jämnställt mellan män och kvinnor, och det är det då inte. Men tjejer är bäst och vi kommer alltid vara classy men lite trashy, fast okej det finns undantag men det är tjejer som är så trashy att dom behöver hjälp.. Nej men jag vill bara att tjejer ska stå på sig, det är ju fucking girlpower it's all about!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0