I scream, you scream, we all scream for ice cream..

Kom hem för ett tag sen från att ha varit med mia moroten, vi har tagit en fika och pratat massor och jag fick med mig en big ring hem. Får se om vi träffas ikväll igen eller om vi ska hitta på något kul imorgonkväll innan hon åker på dans läger. Och på torsdag ska jag maybe vara med sara, kuligt.

Men när jag endå skrev lite igår om "my love problems" så tänkte jag fortsätta lite med det. En annan sak som också gör mig så kräsen när det gäller killar, vilket nog gäller alla tjejer är killars klädstil. En snygg kille med hemska kläder blir liksom inte lika snygg längre, ingen turn on. Kläderna är en riktig stor grej, ja menar jag iallafall vill inte ha en kille som bara klär sig i skitstora jeans och tjocktröjor man hade när man var liten. Visst inget fel med tjocktröjor på killar beroende på vilken sort så det inte blir någon limegrön tight tjocktröja man har haft sen man var 9.. Det är också det som får mig att rycka tillbaka från killar som kan fånga mitt intresse, när jag börjar kolla in vilka skor han har (och om det är jävla stora joggingskor så kan han slänga sig i väggen) själv så älskar jag converse på killar eller andra sorts tygskor, och sen uppåt mot byxorna och om det är stora hiphopbyxor så klarar jag inte av det heller, det ska vara jeans som har perfekt passform på killen inte för tighta men endå inga byxor så det ser ut som killen har världens feta och korta ben.

Liksom såna här jeans är bara noooooo för mig, och sen ska det vara någon snygg tröja också vilket är viktigt för mig. Antingen någon snygg tshirt eller så. Och sist men inte minst ingen pottfrilla på huvudet. Jag menar när man ser en snygg kille med snygga kläder och så då kan iallafall inte jag slita ögonen ifrån den killen och såna killar är en riktig turn on. Jag såg en kille idag som jag har träffat på fester förut som stämmer in exakt hur jag tycker en kille ska klä sig och är riktigt snygg, så borde alla killar vara.. haha. Nej men alla har olika smaker på killars klädstil men ibland undrar jag hur vissa killar tänker. Charlie en killkompis hade 96 jeans en gång för typ en månad sen när jag träffade honom, och jag fick höra att han hade köpt dom av en kompis typ en månad innan då var jag bara tvungen att säga nått. Vill man att killar ska klä sig som man vill så får man ta tag i det själv, och det är ju riktigt härligt om dom klär sig snyggt redan innan. Ja jag älskar killar med snygg klädstil, det är en riktig turn on för mig!

Jag menar om till och med supersnygga channing tatum skulle ha såna här kläder så skulle jag nog bli lite gråtfärdig.. Thighta för små mjukisbyxor med joggingskor och en ful tröja till.. I mean come on? Kläder är viktigt!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHAHA CARRO JAG ÄLSKAR DIG!!! ;D

2010-08-10 @ 23:48:23
URL: http://onefortwo.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahaha du vet exakt vad jag pratar om, alla samtal vi har haft om killars kläder :P NO JAG ÄLSKAR DIG!!!

2010-08-11 @ 00:22:45
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0