Home, sweet home

Är hemma från barca nu, har fått lite färg även fast jag bara hann ligga på stranden två gånger och brände sönder mig andra gången så det gjorde så ont att jag knappt kunde sova. Sen har jag shoppat massor kommer lägga in bilder på det mesta och lite andra bilder också från semestern. Har haft lite otur med en del som bräningen av solen och att jag hade så ont i ryggen och höfterna för min säng va riktigt dålig, och lite annat.. Känner att jag tappat något av all promenering också, har gått runt i barcelona från 10 till sent om nätterna. Eller ja sent och sent, man reste ju med gamlingarna men blev allt lite partaj och flera kannor sangria mums! Men nu så är jag helt slut efter resandet så ska sova nu och bilder får komma imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0