Shopping

Fick som sagt en del shopping gjord i barcelona, fick en hel del för att jag bara hade 2000 att shoppa för. Känns jätte bra med nya kläder, finns inget bättre!

En grå kavaj ca 400:-

Svarta jeansthigts ca 300:- (jätte bekväma för mig som hatar jeans även jeansthigst..)

Smink ca 180:- riktigt billigt här i sverige kan man väl köpa det här för typ 500:-

Skinnjacka (present från mina underbara föräldrar)

Shorts, gillade verkligen tyget

Topp

Jeans, va i stort behov av nya ca 200:-

Långklänning 100:- på rea

Högklackade ca 100:-

Ballerina äkta skinn ca 250:-

Vitt linne fast lite gulligt där bak med lite spets och så

Favorit shortsen, höga i midjan, knappar och sitter perfekt

Söt ballerina aktig kjol har för mig att den kostade ca 150:-

Volang topp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0