27/2

Hejsan, igår hade jag och tjejerna en riktig myskväll. Vi såg en riktig b skräckfilm, en tjej blev våldtagen av ett träd.. haha så konstig. Sen såg vi en rolig film, tomten är far till alla barnen nått sånt heter den. Sen hämtade fannys pojkvän oss och körde mia till vällingby och släppte av mig hemma, så snällt. Ska fan också skaffa en pojkvän med körkort haha! Idag sov jag ut länge tills pappa ringde och väckte mig och sa att han inte kunde välja mellan colasås eller choklad.. Daah colasås såklart! Men ikväll ska jag va med sara och mia och vi ska hitta på något skoj, inget bestämt än men får se vart kvällen tar oss det får ni reda på imorgon tror jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0