Banta nästa?

Jag har fått panik, gillar inte min kropp längre alls. Usch jag älskade mina ben förut men nu känns dom bara lite för stora eller vad man ska säga. Jag gymmar ju men det känns inte som det hjälper alls, men tror den stora orsaken till min viktökning är för jag små äter hela tiden (oj nej förlåt STOR äter hela tiden) och det är väl mer för att jag förut ville få mer former när jag va så himla smal, men det har bara satt sig på fel ställen. Så nu är jag ännu mer missnöjd. Ska sluta att små (stor) äta nu hela tiden så jag kan få tillbaka mina smala ben och midja igen!

Vill inte riktigt bli så smal som jag en gång va i tiden men fixa till lite så jag blir nöjd själv. Såhär smal som jag varit vill jag nog inte, come on man måste ju ha lite former!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0