Cry me a river

Gud känner mig helt slut så somna till som jag förstod, men är endå ganska vaken nu så får fortsätta med plugget nu istället. Förutom att jag har prov varje dag den här veckan så har jag så mycket annat att tänka på, ja mitt liv är inte på topp just nu och det gör inte skolan enklare på något sätt. Men har endå fått en del saker klara för mig nu vilket är en lättnad. Men just nu känns det inte som jag kommer få en andra chans, men jag måste försöka koncentrera mig på skolan men det är så sjukt jobbigt. Nej usch känns inte heller som jag har kunnat prata med någon om allt heller utan har hållt allt inne just nu, så har haft några dagar nu som jag helt enkelt inte klarade mer men jag tar mig igenom varje dag och jag måste fokusera främst på skolan nu tyvärr..

Men jag måste tänka på posetiva saker nu så min blogg inte blir för deprimerande, men liksom vadå? Det finns inget med vädret som är posetivt och det gör skillnad och skolan suger just nu extra mycket och mina pengar är nästan slut så kan inte tillexempel köpa nya kläder som alltid får mig på bättre humör. Nej nu ska jag tänka på annat..

Fast kan ju dock tänka på dom här sockertopparna för då får man ju alltid ett leende på läpparna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0