Everything is never as it seems

Idag hade jag första delen i nationella som sagt, kändes sjukt bra men sen så hann jag inte med dom tre sista frågorna för lärarna hade fel med tiden för vi skulle få hålla på i 80 min men vi börja 5 i 9 och fick sluta 10 och det är 65 min!! Så irreterande, men är mest orolig över uppsatsen på torsdag men har ett annat förhör imorn i no som jag måste klara nu också plus no prov på fredag och jag har låg kunskap om det.. Men annars i skolan har jag och tjejerna haft brottnings match i gympa salen och jag och sara har väl haft det hela dagen, vi är oftast helt crazy. Men efter skolan så har jag faktiskt gjort svenska och så, men som vanligt kan jag inte hålla mig vaken helt och hållet efter skolan. Men nu ska jag ägna mig åt mer plugg så får se om ni hör mer av mig ikväll, har en del att göra.

Älskar låten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0