Fredag

Hello, det blev en riktig mysfredag för mig själv idag. Har tittat på film, fixat naglarna, pratat i nallen, tjockat mig.. ja en riktig sån fredag som jag faktiskt behövde. Känner att jag vill vila upp mig nu för veckan som jag har haft har inte varit den bästa, men imorn så ska jag ha så skoj med flickorna. Pratade med mia och hon funderade på att färga håret mörkare imorn så ska nog också göra det tror jag. Gillar inte min hårfärg så mycket just nu, tycker den är lite för mycket åt rödhållet och vill ha mörkare. Kommer bli jobbigt att färga löshåret bara menmen får se hur jag gör. Får se vad som mer händer imorn, blir nog en riktig tjejdag. Sen middag och mys hos mia och sleepover, men nu ska jag faktiskt ta och plugga lite. Ligger så mycket efter, men kommer nog inte bli så mycket men måste klara no grejerna i skolan nästa vecka annars får jag ig och det är på gränsen..

Är väl ungefär den här hårfärgen jag siktar mot just nu men får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0