I'm back.. förtillfället

Hej people, ska försöka blogga mer nu. Har en dålig period i livet just nu, därför har jag varit väldigt låg och har inte haft ork för att skriva massa. Men har klarat mig så bra för mina helger har nog räddat mig med mina underbara vänner. Men den här veckan har jag varit allmänt sur och ledsen, men har ju då också "the week" ni vet girls.. Men ja annars har det varit skola, gymm och sånt som jag annars haft för mig. Inget intressant alls, men imorn är det äntligen helg igen! Verkligen vad jag behöver just nu, men först imorn ska jag åka skridskor halv 10 och senast gick det åt helvete. Vet inte varför för jag har alltid varit jätte bra på att åka men har verkligen förlorat förmågan, sen ska jag iallafall tillbaka till skolan och sen efter ska jag väl umgås med flickorna men än så länge är det inte riktigt bestämt vad som händer på kvällen. Men mest ser jag faktiskt fram emot lördag ska bli mysigt men mer avslöjar jag inte =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0