It's friday

Kom hem för ett tag sen och stod och underhöll mig med att stå och kolla när min brorsa och pappa kämpade att fixa det nya kylskåpet. Idag solade jag och sara igen, så nu är jag ganska brun. Najs men känner mig lite bränd i ansiktet men det jämnar ut sig snart. Fast ska nog inte sola mer på ett tag för vill inte bli rynkig som ett 70 åring när jag fyller 20 eller värre få hudcancer. Ikväll ska jag, sara, mia och fanny ha en riktig myskväll. Med filmer, skitsnack, godis, chips och ja massor! Precis vad jag behöver just nu, och nu är det ju lov också! Så najs, imorn ska jag nog träffa michel som jag typ inte träffat på ett år och sen får jag se vad jag hittar på mer. Men kommer nog höra av mig mer imorn för kommer nog inte hinna mer ikväll, pussiluss.


Kommentarer
Postat av: Sara

I love u

2010-02-27 @ 17:43:12
URL: http://justbestrong.blogg.se/
Postat av: Caroline

I love u too

2010-02-28 @ 12:53:03
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0