Måndag

Måndagar suger, är så jävla trött just nu så jag håller på att somna även fast jag har druckit en stor kopp kaffe. Hjälper verkligen inte men funderar på att lägga mig och ta en tupplur en stund så kanske jag orkar plugga sen. Jag hatar måndagar ännu mer för då tänker jag bara på att hela veckan är kvar innan helgen.. Men nu har jag inte lika mycket stress som förra veckan, och har fixat mina gymnasieval. Valde bara 4 skolor men kommer nog komma in på någon av dom är jag väldigt säker på. Mitt första val var bromma sen mikael elias, jensen och så. Nu gäller det bara att höja mina betyg lite så blir det perfa, men orkar inte tänka på skola så jag ser bara fram emot helgen just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0