Och du ska va min vän..

Jag fick höra en sak idag om en "nära vän" och jag blev så jävla förbannad och besviken att jag började gråta. Det är inte första gången och jag ger nya chanser hela tiden för jag älskar mina vänner så det är klart jag gör det. Men sen gör man något nytt bakom min rygg och jag får höra det från andra, kan man inte ens komma och säga det själv!? Vad är det jävla problemet, hon ska föreställa en av mina nära vänner men det här är så jävla oförlåtligt. Jag orkar inte mer, vill bara utomlands och slippa all skit jag har jobbigt av andra orsaker också men det verkar inte spela någon jävla roll. Fyfan, vad blir det tredje killen? Hmm.. seriöst tror ingen skulle förlåta det, men jag gör det! Är jag dum i huvudet eller, men alla är värda en andra chans men inte en tredje eller?

Förlåt ebba men förstår inte hur du kan göra såhär mot mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va stark Carro, du förtjänar bättre! Det hon har gjort är oförlåtlit och hon förtjänar inte att bli kallad "vän" eller "syster" från dig, för hon är ingen äkta vän när man beter sig sådär.

Puss <3

2010-02-23 @ 11:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0