Sweet dreams

Sådär nu är det sleepy time, fick typ inget plugg gjort.. Men ska nog spendera söndag med det, prata med sara i nallen nyligen vi ska nog ses imorn. Stackarn fick åka hem alldeles själv i kylan, och så dum som hon är som redan är sjuk tar hon sin sommarjacka. Haha ska talka med mia också om alla planer imorn, men nu ska jag fixa en del sen sova. Vill upp hyfsat tidigt imorn och inte sova bort hela dagen, nattinatti.

En bild på sara, vikkan och jag i somras. Vi ser inte lite tjocka och ihoptryckta på den här bilden men jag gillar den endå, och om jag ska vara ärlig så saknar jag verkligen mitt ljusa hår. Men det kan jag inte fixa tillbaka nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0